loppukoeviikko koulussa.
kirjallinen osuus tänään.
(kuiskaa: odotan kiitettävää)
huomenna alkaa käytännön osuuden suorittaminen,
en hermoile.

459412.jpg


kiinteistövälittäjä laittoi kesken kokeen tekstiviestin.
eilinen ensimmäinen katsoja on tehnyt hyvän tarjouksen.
tänään illalla on vielä toinen näyttö, katsotaan millaisia tarjouksia irtoaa, jos irtoaa.
ensi yönä, unille pään painaessani, tiedän kuitenkin, että
emme tule olemaan täällä kahta viikkoa pidempään enää ;)

mieli on kepeä vaikka huushollissa lainehtii tänäänkin leegojen paljous
ja eteisessä velloo vakituiseen kura ja hiekkamyrsky.


459416.jpg


taidan olla aika onnellinen.
viimepäivinä paljon kuuntelemaani Juice Leskistä lainatakseni:
(minä kun en sukupuolirooleista ole koskaan edes piitannut ; )

"on hyvä sekä paha sisälläni taistelelleet
vaan olen tasapainon saanut pidetyksi
ei mua taudit ole hirveästi vaivanneet
paitsi kerran, paitsi yksi
niin moni opettaja sanoi että minkäs teet
ne ei saaneet mua nitistetyksi
eikä lapset ole huumerinkiin retkahtaneet
paitsi kerran, paitsi yksi

mä olen onnellinen mies,
onnellinen mies
mä taidan olla onnellinen mies
onnellinen mies
jotakuinkin onnellinen mies
onnellinen mies
suhteellisen onnellinen mies..."